Göra egna gjutformar....

Publicerat: 2012-03-07 @ 19:48:08
På fredag ska jag hem till en tjej som ska lära mig göra egna gjutformar av latex. Det ska bli roligt!
Känner att det kan bli lite dyrt ibland att köpa alla formar. Kan man då göra egna så kan man välja lite mer och göra större saker. Mm, man skulle kunna göra en form utav hunden, nej det kam man ju inte,hihi.

Och så börjard det bli dags att gjuta nya utekrukor, hittade en plastkruka med fint mönster på så det blir väl den första. Oh, jag längtar efter att kunna stå ute och greja kunna känna solen i ansiktet.

Ha det så gott!
Härliga Livet

Hej på dig!



Ja jag är oxå sugen på att göra lite betong. Har köpt latex men inte gjort något enu. Får väl vänta tills det blir lite värmare ute. Ha en skön torsdag.

Kram Pernilla♥

2012-03-08 @ 06:36:29
  URL: http://p-nillabraviken.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar