Nä,nu måste..

Publicerat: 2012-01-11 @ 11:24:51


Nä, nu måste jag ta tag i mitt liv igen!!!
Kan inte bara ligga i soffan och titta på Hem till gården,haha.
Infektionen är läkt och såret har gått ihop. Dr Ammar på ortopeden var så nöjd, rätt rolig man faktiskt. Han blev kompis med min Zara för att hon läser Turistekonom. Och hennes funderingar är att öpnna ett resebolag. Så hennes första kund kommer att bli Dr Ammar.
Imorse kunde jag inte hålla mig längre. Var tvungen att gå ner till källaren och titta runt lite. Jag köpte ju lite mindre formar för ett tag sedan. Så nu ligger dom på tork. Hoppas dom blir bra för dom är så söta.
Bilder kommer till helgen om det lyckades.

Detta ska bli ett kors,jättefint.
Jag har satt ett lite hänge på baksidan så man lättare kan placera det på väggen.
Fortsättning följer......

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar