Kallt..

Publicerat: 2012-01-31 @ 11:38:38
Ja, det kan man verkligen säga. Idag på morgonen var det -16 grader, så kallt. Och nu när solen tittat fram är det -6,8 lite skillnad. När solen kommer fram och värmer så får jag lite vårkänslor och då kommer lusten att vårstäda i köksskåpen. Jag fattar inte varför man samlar på sig så många burkar av olika slag.
 Jag har mycket utav Tupperware.Dels för att jag har varit försäljare och har köpt en del genom åren.Men har jag använt mina fina burkar? Nej, det kan jag nog inte säga att jag gjort. Många burkar finns bara i skåpen.

 Jag började rensa det ena skåpet och hittade 6 olika tupperware skålar/behållare som jag inte använt på ca 1-1 1/2 år!!!!  Diskade ur dem och tog kort. Tog fram datorn och loggade in på Tradera. Och har redan fått bud på 2 utav burkarna,man blir inte rik men det blir mer plats i skåpen . Och man får en bättre översikt vad som finns i skåpen.

Nu ska jag drick lite försenat 11 kaffe med nybakad sockerkaka,det ät jag värd!!
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar