Nytt hjärta..

Publicerat: 2011-10-01 @ 18:32:00

Jag fick förfrågan att göra ett tjockt hjärta som man kunde ha ett blockljus i. Så här blev det!
Man kan även sätt i ett stort värmeljus. Som dekoration satte jag ett reva av murgrönan,snyggt tycker jag.


Här fick 2 betongrosor förgylla sin plats.
Idag som det varit så varm ska man ju inte tänka på julen ,men den är ju snart här.
Jag tänkte då att några tomtar kan få sitta på kanten med dinglande ben eller varför inte lägga lite grönmossa runt om. Fin julklapp för den ljusstaken kan man ha året om.

Pernilla malmqvist

Så fina saker du gör. Jag blir lite insperad när du gör så fint.

Ha en fortsatt skön söndag.

Kram



Pernilla

2011-10-02 @ 09:11:38
  URL: http://p-nillabraviken.blogspot.com
karina

Tack, roligt att man kan ge insperation till andra.Det ger mig nya krafter att hitta på saker att göra.



Ha en skön söndag du med/karina

2011-10-02 @ 12:05:58
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar