Lite om mig själv..

Publicerat: 2011-05-22 @ 15:36:46
Varför är det så svårt att skriva om sig själv! Det är mycke lättare att tala om för någon annan vad den är bra osv.Men här kommer det.. Jag fyller 49 år i November och november verkar vara vara en bra månad för på jobbet är det många som fyller och det är tårta eller kakor varje dag:). Jag arb på Ryhov,vårt sjukhus här i Jönköping.Fick arb direkt efter min undersköterske utbildning på Medicin A var där i ca 8 månader. Fick sen möjlighet att börja på Medicin E,Hjärtvården och här är jag fortfarande.Arbetet här är verkligen stimulerande och även känslomässigt tungt. Ibland fäster man sig för vissa patienter och då är det svårt att se när dom blir sämre:(. Andra intressen har jag naturligtviss, det är inte bara betonggjutning. Jag tycker om att resa speciellt till Kroatien,vattnet där är helt underbart. Grebbestad på västkusten får jag inte glömma,vi har varit där varje sommar i 24 år,så det är ett måste annars så är det inte sommar. Min familj så klart.Som består av jag då,min man stefan,Nina ,Zara och Adam. Och mina 2 barnbarn Felicia och Louise. Vi är en motorintresserad familj. Våran son Adam kör och tävlar i Enduro,han kör tävlingar istort sett varje helg.Han är otroligt duktigt och säker på sin hoj. Zara vår mellersta bor ikalmar och studerar till Turismekonom och är färdig om 2 år.Och min äldsta dotter bor här i jönköing så det är nära till barnbarnen. Vi bor ca 1,6 mil utanför Jönköping och har naturen väldigt nära. Det är livskvalitet att gå runt hörnet och komma direkt in i skogen,helt underbart. Det blev lite text iallafall,men nu får det vara bra/ Ha det så gott
Ullis

Hej Karina med K;)

Spännande projekt du har atartat upp,betong är riktigt hett nu!

Kommer kika in fler gånger.

Kram Ullis

2011-05-22 @ 16:32:56
Anonym

2011-05-23 @ 13:06:21
Kattis

En kvinna på 49 år kanske inte kallas TJEJ som du skrivit i presentationen längst upp till vänster i bloggen.. ;)

2011-05-23 @ 13:07:29
anonym

2011-05-23 @ 13:49:05
karina

Kattis, det ska jag genast ändra på, Tack

2011-05-23 @ 13:51:47
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar