Lite annat..

Publicerat: 2011-06-30 @ 19:36:53

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag har intresse för Endurosporten. Våran son Adam tävlar runt om i landet både högt och lågt. På fredag 1 Juli är det något väldigt stort och spännande på gång i Halmstad nämligen Extrem Enduro Sm.
 Det är bara dom allra bästa förarna i Sverge som får vara med. Och så  får 10 st andra förare vara med på ett så kallat wildcard (jag  tror att det stavas så). På så vis kom Adam med. Starten är kl 17.00 . Och det bästa är att det visas i TV ! Har tyvärr inte koll på vilken kanal det går på men den som är intresserad hittar nog rätt.

 Dom har byggt upp en bana med bara extremprov på Torget i Halmstad,troligtvis har dom väl stängt av halva stan kan jag tänka mig. Kolla på denna länk så förstår ni. http://www.youtube.com/watch?v=TOQy33465v0 Spännande ska det iallafall bli.


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar