Läs en bok..

Publicerat: 2011-06-19 @ 10:08:27
 Regn är så tråkigt men samtidigt bra. För då behöver man inte få dåligt samvete om man lägger sig i sängen och läser den där boken som är så bra. Just nu läser jag Maria Jungstedts bok som heter "Den farliga leken". Jag har läst hennes tidigare böcker och gillar dom verkligen. Hon skriver så att man kommer in i handlingen snabbt och sen är det svårt att släppa boken. jag kan verkligen rekomendera hennes böcker.

En anna bok som jag just läst ut är "Sarahs Nyckel" av Tatiana de Rosnay.
Den handlar om en 10-årig flicka som gömmer sin bror i en garderob strax innan familjen arresteras av den franska polisen i den beryktade hopsamlingen av judiska familjer  år 1942. Läs den !

Filmen ska jag hyra och se en annan regning dag.
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar