Fish spa

Publicerat: 2011-07-28 @ 10:29:11


Fish spa på Skärgårdskliniken i Grebbestad.
I tisdags när vi promenerade på Tanumstrandsbrygga hade Skärgårdskliniken sina dörrar öppna och där stod ett akvarium med småfiskar. Spännande, vi undrade vad dom sulle ha dom till. På en skylt stod det
  "Prova på Fish spa"
Och det var vi sugna på, så vi bokade tid
.
Jag var faktiskt lite nervös.Undra om dom bits!
 
Fötterna stoppade vi ner i vattnet och fiskarna sög sig fast på fötterna. Det kittlades och pirrades, dom jobbade verkligen intensivt.

Vad gör dom för nytta undrad vi och fick till svar att fiskarna gnagger av det översta lagret på fötterna och att blodcirkulationen kommer igång.

Priset på denna behandling, 15 min 150 kr, 30 min 300 kr
Föterna blev väldigt mjuka och behagliga efteråt, så jag kan faktikst tänkta mig att göra detta flera gånger.

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar