Nu vill vi ha lite myspys...

Publicerat: 2011-08-27 @ 14:49:48


Ja, visst vill vi det!
Nu har jag gjort lite nya ljusstakar. Och det behövs nu på kvällarna när det blir lite mörkare.

Den här kallar jag adventsstaken. Jag la ett litet rött band så ser ni hur det kan bli till julen. Lägg lite mossa i mitten och sätt i en tomte,vips så är det en adventstake.
 Annars så blir ett vanligt snöre eller ett spetsband jättefint.

Är ni intresserade av mina saker så maila mig så skickar jag information om priser och dyl.Mail knappen finns till vänster på första sidan.




Här har jag gjort en lite annorlunda ljusstake.Jag kan säga att den var ganska pillig att göra, men fin blev den. Den får heta flaskljusstake.

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar