Vårdag...

Publicerat: 2012-03-10 @ 08:40:50

Vilken härlig morgonpromenad jag och hunden Rasmus hade i dag kl 6. Helt vindstilla och fåglarna kvittrade så ljuvligt. Vad gör man uppe kl 6 en lörddagsmorgon ??  Jo, ser till att sonen får med sig allt till sin tripp till Skåne för att köra Enduro i helgen. Ja, jag vet att jag är en hönsmamma. Men jag tror att det lönar sig i längden om man bryr sig och tjatar lite. Kanske att man får mer besök när man sitter på hemmet och gungar i gungstolen,hihi.

Stefan och Janne,klubbkompisen har åkt till Vrigstad för att gå en tävlingsledar kurs. Och jag ska åka in till stan för att gå på torget,köpa ny ost. Sen drar jag vidare till Sandhem för att kolla på ett par gammla fönster med spröjs. Utav dom ska jag göra anslagstavlor . Bild på detta kommer .......

Ha en skön Lördag!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar