Marschallhållare

Publicerat: 2011-09-10 @ 20:54:04


Jag ville ha en annorlunda marschallhåller och den fixade jag själv, i betong så klart.
Den är 12 cm hög och 20 cm bred ( eller heter det diameter?)


Jag kommer att göra några stycken med olika färger på mosaiken. Stenarna på denna behållare har royalblå färg.Det syns inte riktigt så bra på kortet,men jag kan säga att det ser lite exklusivt ut.
Och det bästa är att det inte finns någon risk att den blåser omkull.


Så här såg det ut när jag tände marschallen när det började bli mörkt ute.
Mysigt tycker jag.

Pernilla malmqvist

Hej Karina!

Välkommen som följare på min blogg. Vilka fina skaer du gör i betong. Jag är en mångsysslare och har även gjort lite enkla saker i betong. Ganska kul faktiskt.

Du har fått en sak av mig. Om du kollar in på min blogg får du se vad det är.

Ha en fortsatt skön vecka.

Kram Pernilla

2011-09-13 @ 19:13:06
  URL: http://p-nillabraviken.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar