Röjdag..

Publicerat: 2011-11-16 @ 11:56:27
Nu brinner det i knutarna.., nä så farligt är det inte. Men lite sress känner jag allt. Idag ska jag måla färdigt mitt pysselbord som jag ska ha i Zara`s gamla rum. Jag har fått lov att ta halva sidan av rummet och då har hon ändå stor yta kvar. Tack Zara!  Nu slipper jag gå ner i källaren och det känns väldigt skönt. Jag ska även göra en liten stege till James nya matplats. Först hade jag planer på att göra en grind in till pysselrummet, för att hindra hunden att gå in och äta upp kattens mat. Men så kom jag på en annan lösning som blir smidigare. Bild kommer på detta snart:)
Nu ska jag fixa till mat till mig och gubben. Ha det så gott!
Zara

Varsågod :)

2011-11-16 @ 20:57:59
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar