Bruna bordet

Publicerat: 2011-11-12 @ 09:16:10


Kommer ni ihåg detta bruna fula bord som jag skrev om för ett tag sedan. Det var gammalt,torrt och tråkigt.
Men titta här......

Så här blev det,visst blev det fint:)

Slipade en hel del och målade  med antikvit färg. En färg som jag verkligen gillar,lite gammaldags.
Sen så använde jag decopatch tekniken med servetten. Och för att vara på den säkra sidan så lackade jag hela skivan. Min man sa -Tänk om du spiller på bordet! Ingen fara jag har lackat:)


Jag gillar den slitna stilen så slippapperet användes även efter målningen. Nygjort men ändå gammalt.
Min man är den första som får titta på mina alster och får jag ett godkännande där så hammnar bilden här på bloggen. Det är skönt och roligt när man visar något som man gjort och får höra - vad du är duktig! Det ger en mer lust att fortsätta med nya projekt.
Ha en bra dag!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar