Resfeber..

Publicerat: 2012-05-14 @ 08:05:31


Jaha,nu börjar det att pirra lite i magen. Jag och Stefan ska flyga till Mallorca på Torsdag.
Palma Nova, Hotell Son Caliu.
Rasmus ska få åka till Zara i Kalmar och bli ompysslad.
Känner lite panik! Ny bikini måste inköpas !  Vad ska jag packa ? vilka kläder kommer jag att använda? Det är likadant vart vi än ska åka,beslutsångest. Ofta så ligger det kläder i resväskan när man kommer hem som man inte ens lyft upp på plats. Jaja, bättre att ha lite för mycket än att man stå med rumpan bar...
Nu måste jag ner till källaren och pensla lite på mina nya formar som ska ut på tradera innan vi åker,hihi.
Det är spännande och se vart latexformarna hamnar när man får orderbekräftelsen ifrån Tradera.
Ha en så bra måndag som möjligt!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar