Ny tavla...

Publicerat: 2012-05-06 @ 10:34:28


En kväll när jag satt och lurade lite i soffan,så fick jag en ideè.
En alldeles jättefin ideè!
Gör en tavla...
Ett hjärta med em liten liten flicka på. Måla flickan i guld så att hon lyser.
Tidigare hade jag köpt handgjort papper av Annas ideer i Ulricehamn. Ett papper med rosor och blad i och ett naturellt vitt.
Papperet med rosor tror jag hon kallar "kärlek" så det tyckte jag passade bra ihop med hjärtat.
Köpte mig en djup ram och simsalabim så hade jag gjort en alldeles underbar tavla.
Hjärt tavla !


Här kan se i närbild hur den blev. Vad tycks ?
Tavlan kommer jag att göra med lite andra bakgrudsfärger på papperet.
Och flickan kommer få andra färger också.
Färg på ram kommer att vara vit eller svart.
Har en liten ideè att göra en ängel tavla också när man ändå är igång. Har en jättefin liten ängel som skulle passa så bra. Oh, vad kul detta är.....
Letar du efter en present?

[email protected]

ha en bra söndag!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar