Söndag

Publicerat: 2011-10-09 @ 16:53:39

Söndag ska ju vara vilodag, säger dom som vet:)  Men inte idag, Stefan min man och grannen har idag gjort följade: Fyllt i med nytt grus på infarten bakom huset, klippt häcken på framsidan, stått och pratat med en annan granne:), ätit lunch, fikat, pratat osv....

Och jag har bara fixat med mat. Ja, inte bara jag har faktiskt tagit loss några rabarberfat som har legat på bränning. Det blev 5 st, det var nog dom sista jag kunde göra för denna säsong. Min gode vän Carina i Lekeryd sa att hon hade några andra blad som jag kunde åka och hämta.Då ska jag baka och ta med en liten kaka så vi kan fika och prata bort en stund. Fast jag vet att hon alltid har fikabröd hemma,men jag kan ju överraska henne:)

En glad nyhet är att våran katt James har kommit hem igen. Han har varit borta i 10 dagar. En tant på andra sidan sjön ringde och frågade om det var jag som saknade en katt. Jag hade satt upp en lapp för 1 vecka sedan. Och visst var det en rädd och mager james, han blev så glad när jag tog honom. NU ligger han i mitt knä och sover,skönt.

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar