Idag..

Publicerat: 2011-10-26 @ 15:32:15


Idag blev det skurna chokladkakor,mums. Dom blev rikitgt goda,enligt mig själv.
Förutom att ha bakat idag igen så har jag nog suttit och stått och pratat i telefonen halva dagen.
Telefonköer så jag tror blir tokig. Jag ska nog åka och köpa en trisslott idag och hoppas på storvinst.
Håll tummarna!

Pernilla Malmqvist

Ser väldigt goda ut dina kakor. Blir sugen på att baka, men får inte tiden att räcka till.

Telefon köer är verkligen ingen hit. Hoppas du kom fram någon gång. Ha en fortsatt skön onsdags kväll.

Kram Pernilla

2011-10-26 @ 19:00:07
  URL: http://p-nillabraviken.blogspot.com
karina

Tack, kakorna smakade mums, gubbeb tog 2 st på en gång./Kram Karina

2011-10-26 @ 21:11:30
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar