Pysselrummet..

Publicerat: 2011-11-19 @ 08:45:36


Äntligen, har jag målat färdigt bordet och hyllorna.
Ja, jag vet det att hyllorna har kommit lite för långt upp, men då kanske jag får plats med ett litet träskåp också.
Jag har hittat ett skåp på tradera som jag håller på att bjuder på, lite spännande faktiskt.

Och som jag har skrivit om tidigare så är jag snart färdig med James (katten) nya matställe. Hans matskålar måste komma upp ifrån golvet annars äter Rasmus (hunden) upp den maten också. Nu har jag en grind in till rummet, men sen när jag kommer hem ifrån sjukhuset så vill jag slippa att krångla med grinden. Och rummet blir mycke luftigare om jag kan ha dörren uppe.
En snyggare lampa måste jag också hitta ,i gamal stil.

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar