Minnesstund..

Publicerat: 2011-11-07 @ 14:53:34


I helgen var vi i minneslunden för att tänka extra mycket på våra kära som vi mist.
Det här ljuset är tänt för min pappa som gick bort alldeles för tidigt. Tiden går så fort.Vart har 6 år tagit vägen?
Stefan tände ett annat ljus för sin pappa som gick bort 2003.
När vi körde in till kyrkogården så var det som ett lugn kom över en. Känslan var så härlig.
Jag tänkte lägga en liten ängel vid ljuset,men tyvärr så skulle den nog inte få ligga kvar där jag lagt den:)
Jag skulle så gärna vilja lyfta luren och ringa, det finns så mycket jag skulle vilja prata med pappa om,mycket som blev osagt. Det händer en hel del just nu och jag vet att pappa skulle blivit glad att få ta del utav nyheterna. 
 Ha en fortsatt bra måndag!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar