Ny vecka..

Publicerat: 2011-11-14 @ 19:56:18

Helgen gick så fort. Redan måndag. Vad ska denna vecka bjuda på? Ja, jag ska väl fortsätta med att göra färdigt vissa saker som jag vill ha klart innan min operation. Ja, jag har nu äntligen fått en operations tid,det blir på min födelsedag, 23 nov. Det är ju tur att jag inte ska ha stor fest i år, den väntar jag med till 2012.

Jag ska steloperera 2 koter i ländryggen. och ta bort en cysta som trycker på höger nervbana i ryggen. Själva operationen tar mellen 3- 5 timmar. Och det kommer bli svårt att sitta ett tag efter,har jag hört. Min Stefan har en arbetskamrat som stelopererade sig för några år sedan, jag ska ta och ring till honom. Kan vara skönt att prata med någon som har detta bakom sig. Det är många tankar som far igenom huvudet just nu.

Imorgon Tisdag ska jag till Ortopeden för samtal inför operation. Hoppas jag får träffa den läkare som ska operera mig. Känns lite tryggt att ha sett den som ska skära i mig:).

Jag har massor med frågor att ställa, så det är nog säkrats att jag skriver ner dom. Minnet är inte som det borde vara, konstigt:)

Nu ska jag ta kväll och titta på vår nyinköpta tv, den gamla har sagt adjö.

Ha en bra kväll, vi hörs !

Pernilla Malmqvist

Usch då, låter inget kul med operation. Men det går säkert bra ska du se. Jag förstår din oro om vem som ska skära i dig.

Ha en skön vecka. Kram från mig !

2011-11-15 @ 07:26:41
  URL: http://p-nillabraviken.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar