Adventspyntat..

Publicerat: 2011-11-22 @ 08:49:08


Min dörrkrans!
Enligt familjen " den var väl fin".
Jag gillar den ,lite annorlunda. Men allt behöver inte efter mallar.

Lilla ängel måste ju naturligtvis vara med på ett hörne. Hon har lite skydd under stolen på farstukvisten.


Lite hyacinter är ett måste. Här har jag planterat 2 st rosa ( tror jag att det var) med lite mossa som jag plockade i skogsdungen utanför huset.

 Det är så roligt att plocka fram julblommorna då vet man att snart kommer tomten:)


Lilla granen måste ju också få plats.
Nu ska den bara pyntas,sen så är farstukvisten färdig.

Förra helgen plockade jag fram adventstakarna inne, Adam tyckte det var lite tidigt. Men eftersom jag kommer vara kvar på sjukhuset över 1 :a Advent så var det okej.

Ha en härlig dag!




 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar