Min Tidning

Publicerat: 2011-05-25 @ 14:40:55




Häromdagen fick jag månadens bästa tidning ”Allt i hemmet” . Här får jag mycket inspiration och nya ideèr. Jag hittade något väldigt bra skrivit denna gång, det handlar om att det alltid ska vara så prydligt hos alla.

 Vad jag fastnade för i tidningen var den här texten: Shabby minus chic.

Hemmet ska inte främst se ut som man är duktig och har städat. Det ska se ut som man lever. Ett spännande liv. Så vill man ligga rätt i trenden blir det alltså: Dags att skaffa ett liv. Och jag griper snabbt tillfälle att göra min kroniska brist på städlust till högtidligt motto: Jag städar inte, alltså lever jag.

Jag själv har varit väldigt pedantisk men har släppt det mer och mer. Men visst får jag mina stunder och röjer både högt och lågt. Det kryper i kroppen och det släpper inte förrän man städat undan lite.:)

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar