Nu börjar det ......

Publicerat: 2011-05-20 @ 07:33:19


Först inlägget i min nya blogg. Vad ska jag skriva så att andra ska tycka det är intressant? Men det är ju inte så svårt egentligen,bloggen ska ju handla om vad jag tycker om att göra på min fritid.Och det har ni nog redan förståt. Aldrig hade jag trott för ett par år sedan att detta skulle bli min hobby,även min familj tycker det är lite spännande.
En del utav det jag gjuter kommer jag att ha till försäjning. Mer om detta hittar ni under Ateljen.Här kommer der att finnas lite annat pyssel också.Ni ska få se.
Under Personligt kommer jag att skriva lite mer om mig själv. Vill ni få kontakt med mig så klicka på min mailadress på första sidan till vänster.
Ha det så gott!
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar