Skolavslutning

Publicerat: 2011-06-10 @ 20:50:37


Kyrkefalla kyrka i Tibro församling.Kyrkan är ifrån 1839.

Idag hade jag äran att få följa med Felicias (mitt barnbarn) på hennes skolavslutning i Kristina kyrka i Jönköping.
Det är så härligt att se och höra alla barn sjunga sina sommarvisor. Alla är så glada och finklädda. Och det bästa är att få sjunga Den blomster tid nu kommer och Idas sommarvisa.
 Då är det sommar!
Jag tog några kort i kyrkan, men tyvärr så blev dom inte bra. Så då visar jag en bild på min skolavslutnings kyrka. Den ligger så ståtlig på en kulle när man kommer in i Tibro ifrån Hjo hållet.
Här komfimerades jag också. Ja, jag kommer ifrån Tibro. Och är fortfarande en västgöte, ibland.


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar