Rörig dag...

Publicerat: 2011-06-20 @ 20:29:30
Idag har jag hunnit med en hel del; dagen startade med att skjutsa sonen Adam till hans 1:a arbetsdag på Elextrolux, sen raka vägen till käkkirurgen vid åtta tiden där Zara den mellersta dottern skulle vara för en efterkontroll. Hon tog bort 2 visdomd tänder iförra  veckan som urartade så illa att hon blev inlagd ett par dagar senare. Med inflamation i munnen, svullnad ner i halsen så hon fick lite svårt att andas. Där på öronavdelningen fick hon antibiotika 3 gånnger dagligen i 4 dagar, suck. Nog om det.

Sen en liten sväng till jobbet och hälsade på, alltid lika trevligt. Vidare till äldsta dottern Nina som behövde barnvakt till Felicia och Louise. Hann stanna en liten stund sen fick Zara ta över för jag hade en tid till sjukgymnasten som jag trodde var kl 13,men det var ju vid 11 tiden. Stress!

Jag hämtade Zara hos Nina och var så hungrig att jag mådde illa, åt en tråkig hamburgare. Visst mättade den men inte mycket mer. Tur att man inte äter sådan mat allt för ofta.
Ja, sen visste jag att kylskåpet måster fyllas på. Vidare till City Gross, tur att det inte var så mycket med folk.
Äntligen kunde vi åka hemåt, jag var helt slut. Plockade in maten vi handlade och sedan dök jag i sängen och sov i 1 1/2 timma, det var så skönt.

Tack Zara som lagade kvällsmaten idag,pasta gratäng med kyckling. Väldigt gott!
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar