Pion

Publicerat: 2011-06-22 @ 15:34:25


Det här är nog den vackraste blomma jag vet förutom tulpan.
När vi bodde i vårt gammla hus så hade jag 2  buskar som blommade så fint. Jag ska nog ta mej en tur till  Axamo blommsterträdgård en dag och kolla på buskar. Och har jag tur så är den lilla butiken bredvid öppen. Har ni inte varit där så tycker jag att det är dags att göra ett besök,butiken heter "Lantligt, inredning & kläder".

Anita

Hej Karina!

Tack för ditt lilla meddelande. Vad roligt att du har en blogg. Och vad fin den är. Underbar! Härligt att se dina betongalster. Jag vill gärna köpa nåt av dej om det går bra. Är det rabarberblad och rosor som du säljer eller är det nåt mer?

Jag mår lite bättre, tack och lov. Som du skrev en del dagar är bra, en del är dåliga.

Hoppas du har det bra och får en härlig midsommar.

Stor kram från Anita

2011-06-22 @ 19:02:07
  URL: http://anita.bloggagratis.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar