Midsommar...

Publicerat: 2011-06-24 @ 22:40:43


Dagen började med en liten sovmorgon. Stefan och Adam åkte till Endurobanan i Norrahammar för lite träning.
Jag och Zara fixade lite här hemma med att duka och skala en stor kastrull med potatis. Vid 13 tiden hade vi bestämt att käka lite sill, tillsammans med släkten. Vid 15 tiden var det samling vid Lovsjös festplats,där var det dans runt midsommarstången och lotteristånd. Även jag hade ett bord, men då med mina saker jag gjutit i betong. Vilket gick som smör i solsken, roligt! Efteråt vankades det kaffe och farmors hemmagjorda jordgubbstårta, mums! Kvällen avslutades med grillning och mycket skratt, ett härligt avslut på en lyckad midsommar dag. God natt på er alla och hoppas ni haft en fin midsommar!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar