Måndag

Publicerat: 2011-07-25 @ 06:11:18
Idag åker jag och våran dotter Zara till Vårt drömmställe, Grebbestad. Jag och stefan började åka tid 1988-89, sen har vi varit där varje sommar. Barnen blev uppväxta på campingen där minst 4 veckor varje sommar.
Jag vet att vi av någon annledning inte kunnat åka 1 eller 2 sommrar dit och det var en mycket konstig känsla. 
Det var så att man tyckte det inte varit någon sommar.

 Förra året när jag och Zara gjorde våran tripp så ös regnade det här hemma och när vi kom fram så hade vi nog 28 grader varmt och stålande solsken. Vi kan ju bara hoppas att önskan slår in igen.
Jag har lagt fram kameran vid väskan så några fina bilder tänker jag ta. Och naturligtvis visas dom här på bloggen.

Ha det så gott/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar